loading...

شركت طراحي سايت سايتكد

شركت طراحي سايت سايتكد نيز بعنوان يكي از شركتهاي تابعه نونگار پردازش است

بازدید : 327
سه شنبه 31 تير 1399 زمان : 16:05

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که سئو چیست؟ ما در این جا به پرسش ذهن شما پاسخ می دهیم سئو Seo که مخفف Search Engine Optimization می باشد به فرآیندی گفته می شود که برای بهبود عملکرد وب سایت شما بر اساس قوانین گوگل برای جذب بیش تر بازدید کننده ها انجام می گیرد یعنی کسانی که اقدام به طراحی سایت کرده اند برای این که به اولویت گوگل بیایند نیاز به اقداماتی دارد و برای انجام فرآیند سئو در ابتدا به پرسش سئو چیست؟ می رسند. فرآیند سئو که توسط فردی که سئو کار گفته می شود انجام شود تا سایت در نتایج برتر گوگل نمایش داده شود. حال که به پرسش سئو چیست؟ پاسخ دادیم سراغ بخش های دیگری برویم.
سئو سایت

سئو سایت کلیه اقداماتی است که از میان همه ی رقبا شما را در اولویت گوگل قرار دهد متمایز می کند. سئو سایت یکی از مهم ترین روش های تبلیغات است که می تواند مشتریان بسیار زیادی را جذب وب سایت شما کند هر چقدر بیشتر به سئو سایت اهمیت دهید و با ظرافت بیشتری کارها را پیش ببرید می توانید بهترین نتیجه را بگیرید و مشتریان بسیاری را جذب کسب و کار خود کنید. از آن جایی که کاربران برای پاسخ سوالات خود در گوگل به دنبال آن می گردند سئو سایت شما در صدر نتایج برتر گوگل قرار می دهد و سایت شما را متمایز می کند.
اصول سئو

سئو دارای اصولی می باشد که در روند طراحی سایت و برای جلب نظر گوگل و کاربران باید به اصول سئو پایبند بود تا نتیجه ی عالی حاصل سایت شما شود و پیشرفت روز افزون را در کسب و کار خود مشاهده کنید.
• سرعت بارگذاری سایت
اولین اصول سئو که باید در سئو سایت توجه ویژه ای به آن کنید داشتن سرعت بارگذاری بالا می باشد اگر می خواهید که بازدید کننده بدون هیچ مشکلی وارد سایت شما شوند و در سایت شما بمانند حتما سرعت بارگذاری سایت خود را افزایش دهید اولین موردی که بازدید کننده با آن مواجه می شود و یکی از مهم ترین اصول سئو می باشد سرعت بارگذاری سایت می باشد اگر سرعت طراحی سایت پایین باشد شک نکنید که بازدید کننده سایت شما را بسته و به سراغ سایت دیگری می رود.

• بهینه سازی URL
گوگل به صفحات طراحی سایت ها توجه ویژه ای می کند و به آن هایی که کوتاه تر و خوانا تر باشد امتیاز بالاتری را می دهد. مورد دیگر از اصول سئو که باید توجه کنید بهینه سازی URL می باشد.

• ریسپانسیو بودن
مهم ترین مورد از اصول سئو ریسپانسیو بودن می باشد منظور از ریسپانسیو بودن یعنی طراحی سایت متناسب با نمایشگرهای دیگر مانند موبایل و تبلت به راحتی نمایش داده شود. امروزه کاربران اغلب جستجو های خود را با موبایل و تبلت خود انجام دهند.

• کلمات کلیدی هوشمند
اصول سئو دیگری که حتما باید دقت لازم را داشته باشید و حساسانه عمل کنید انتخاب کلمات کلیدی می باشد تحقیق و بررسی درباره ی کلمات کلیدی بسیار بخش مهمی در اصول سئو می باشد چرا که پیدا کردن این که کدام کلمات مناسب سایت شما می باشد و افراد با جستجوی چه کلماتی با سایت شما آشنا می شوند دارای اهمیت فراوانی می باشد.

• فعالیت درشبکه های اجتماعی
حضور در شبکه های اجتماعی و فعالیت در آن می تواند به کسب و کار شما کمک ویژه ای کند با انتشار محتوای خوب افراد آن را با اطرافیان خود به اشتراک می گذارند و افراد دیگری با سایت و کسب و کار شما آشنا می شوند. یکی دیگر از اصول سئو که بسیار در پیشرفت کسب و کارتان تاثیر مثبتی دارد فعالیت در شبکه های اجتماعی می باشد.

• تولید محتوای عالی
مورد دیگری از اصول سئو که نیاز به حساسیت شما دارد داشتن محتوای عالی و مفید برای سایت می باشد شما باید بازدید کننده ها و مشتریان کسب و کار خود را بشناسید و ببینید که به دنبال چه چیزی می باشند تا آن ها را در محتوای خود بیاورید تا بازدید کننده از سایت شما رضایت کاملی را داشته باشد محتوای شما باید به همه ی اصول سئو پایبند باشد و همچنین استفاده از تصاویر جذاب می تواند محتوای شما را جذاب تر کند.

• بهینه سازی عنوان محتوا
یکی از مهم ترین عناصر اصول سئو که باید به آن توجه کرد عنوان محتوا می باشد سعی کنید از کلمات کلیدی در عنوان محتوای خود استفاده کنید.

• بهینه سازی متن محتوا در اصول سئو
با استفاده از تگ های H1,H2,H3 به ترتیب عنوان اصلی عنوان های فرعی می توانید به بهینه سازی متن محتوای اصول سئو خود کمک ویژه ای کنید شما با این کار به موتورهای جستجو ساختار متن سایت خود را نشان دهید. البته در هر متن مجاز به استفاده از یک H1 هستید و تعداد بیشتر آن برای سایت مانند سم است.

• لینک سازی هدفمند
رعایت استاندارد های اصول سئو در محتوا می تواند شما را هر چه سریع تر به اولویت گوگل برساند لینک سازی داخلی سایت تاثیرات مثبتی را در پی خواهد داشت.

• امنیت طراحی سایت
علاوه بر موارد ذکر شده امنیت هم در اصول سئو حرف اول را می زند به خصوص سایت فروشگاهی باشد. زمانی که کاربران اقدام به خرید آنلاین و اینترنتی کنند اول باید از امنیت وب سایت اطمینان حاصل کنند سپس اقدام به خرید کنند.
بازاریابی سئو چیست؟

مورد دیگری در دنیای طراحی وب و سئو سایت وجود دارد آن هم بازاریابی سئو می باشد حال برویم سراغ این پرسش که اصلا بازاریابی سئو چیست؟ بازاریابی سئو در واقع همان بازاریابی محتوا می باشد که هر چقدر محتوای عالی و مفیدی را تولید کنید شانس بیش تری در اولویت قرار گرفتن گوگل را خواهید داشت بدون تولید محتوا بازاریابی سئو هیچ معنایی نخواهد داشت اگر می خواهید که بازاریابی سئو مناسبی داشته باشید و همه ی افراد را جذب سایت خود کنید اول باید محتوای مفید و با ارزشی را تولید کنید.
همچنین در ادامه این پرسش بازاریابی سئو چیست؟ سوال دیگری ممکن است پیش بیاید این است که چه ابزاری برای بهبود بازاریابی سئو مناسب می باشد؟ در پاسخ آن می گوییم که ابزارهایی مانند گوگل ترند گوگل آنالیتیکس وجود دارند که می تواند کمک ویژه ای به سایت شما کند تا به بررسی کسب و کار بپردازد و فعالیت خود را گسترش دهد.
خدمات سئو

تنها راهی که می توانید با انجام آن به پیشرفت کسب و کار خود کمک کنید ارائه تبلیغات از خدمات سئو می باشد به اقداماتی که در داخل طراحی سایت و یا خارج از سایت برای قرار گرفتن در اولویت گوگل انجام می شود تا افراد در هنگام جستجو با سایت مورد نظر رو به رو شوند خدمات سئو گفته می شود. سئو حرفه ای و اصولی موجب هدایت بازدید کنندگان زیادی به وب سایت شده که به این ترتیب کسب و کار شما بیش از پیش دیده خواهد شد که برند سازی را تقویت می‌کند. برندینگ بالاترین هدف هر کارفرمایی می‌باشد. به افرادی که به ارائه خدمات سئو می پردازند سئو کار گفته می شود شرکت هایی از خدمات سئو برخوردار هستند و شما می توانید با مشاوره گرفتن از هزینه های مربوطه مطلع شوید.
قیمت سئو

قیمت سئو ثابت نمی باشد بسته به مواردی که بازدید کننده می خواهد و عواملی که در سئو سایت انجام می شود متغیر است در هر کدام از شرکت ها قیمت سئو با یکدیگر متفاوت می باشد. شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی تماس و یا مراجعه حضوری با گفتن خدمات در خواستی از قیمت سئو برآورد شده و تعرفه طراحی سایت اطلاع پیدا کنید. شما باید با تحقیق و بررسی های لازم یک شرکت معتبر و مجرب دارای تیم قوی را انتخاب کرده و کار سئو سایت خود را به شرکت مورد نظر بسپارید.
سوالات رایج در خصوص تبلیغات گوگل ادز عبارتند از:

سئو چیست؟
بهینه‌سازی کدها و محتوای سایت برای نمایش سایت در صفحات اول گوگل

بعد از تحویل گرفتن سایت،چطور تغییرات ایجاد کنم؟
بعد از اتمام پروژه، کلاس آموزشی کاربری سایت و همچنین بهینه‌سازی (سئو) به صورت حضوری و بدون هزینه مازاد در واحد آموزش نونگار برگزار می‌گردد.

چه کنیم که سایت در نتایج بالای گوگل نمایش داشته باشد؟
بهینه‌سازی داخلی و سئو سفید بهترین راه کار است.

بازدید : 430
سه شنبه 3 تير 1399 زمان : 13:56

دوره آموزش طراحی سایت
روز به روز با پیشرفته تر شدن دنیای اینترنت و پیش رفتن کارها رو به سهولت و راحتی، هر کسب و کاری دارای طراحی سایت مختص خود می باشد. افراد به هر دلیلی یا برای این که سایت کسب و کار خود را هدایت کنند و یا کسانی که علاقه مند این رشته هستند و برای ورود به بازار کار اقدام به یادگیری دوره آموزش طراحی سایت می کنند علاوه بر این یادگیری دوره آموزش طراحی سایت برای افراد یک سرمایه گذاری فوق العاده ای محسوب می شود. شرکت ها و یا آموزشگاه ها اقدام به برگزاری دوره آموزش طراحی سایت می کنند که افراد با شرکت در این دوره ها می توانند از مبتدی تا پیشرفته با طراحی سایت آشنا شوند و در نهایت به طراح حرفه ای تبدیل شوند. این که شما در کدام حرفه تمایل به فعالیت دارید به خود شما بستگی دارد اما با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی دنیا و فضای اینترنت می طلبد که افراد متخصص زیادی را در این راستا به وجود بیاورد.

آموزش تخصصی طراحی وب سایت

نرم افزارهای زیادی برای شروع یادگیری آموزش تخصصی طراحی وب سایت وجود دارند که ما در این بخش نرم افزار ها را برای شما معرفی می کنیم که عبارتند از:
• HTML
• CSS
• JAVASCRIPT جاوا اسکریپت
• WORDPRESS ورد پرس
یکی از محبوب ترین آموزش ها آموزش تخصصی طراحی وب سایت می باشد که می تواند شما را به درآمد چند میلیون تومانی در ماه برساند.

• JavaScript
زمانی که CSS و HTML ساختار اولیه و ظاهر کلی طراحی سایت را مشخص نمود حال نوبت به زبان JavaScript می رسد که یکی از محبوب ترین زبان های آموزش تخصصی طراحی وب سایت همچنین نوعی زبان سرگرمی برای یادگیری محسوب می شود. از وظیفه جاوا اسکریپت به کنترل نحوه ی عملکرد صفحات طراحی سایت می توان اشاره کرد. جاوا اسکریپت را معمولا در جاهایی که برنامه های تحت نظر مرورگرها می باشند استفاده می کنند. علاوه بر این از برنامه جاوا اسکریپت برای کنترل سخت افزار، نرم افزار نیز استفاده می شود.

• وردپرس
یکی از پر کاربردترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا و آموزش تخصصی طراحی وب سایت، وردپرس می باشد که به دلیل متن باز بودن و امکاناتی را که در اختیار دارد مانند قالب های آماده و همینطور سادگی استفاده از پنل مدیریت به راحتی می توان یک سایت ایجاد نمود با استفاده از وردپرس می توان طراحی سایت های فروشگاهی، شرکتی، شخصی همینطور سایت های وبلاگی را ایجاد کرد. علاوه بر این به دلیل داشتن طرفداران زیاد این نرم افزار محبوب همچنین دارای درخواست کننده ی زیاد برای آموزش وردپرس، این برنامه طراحان و توسعه دهندگان وب اقدام به راه اندازی انواع قالب ها و افزونه ها می پردازند. آموزش تخصصی طراحی وب سایت با وردپرس یکی از راحت ترین آموزش های نرم افزار طراحی وب می باشد.

آموزش طراحی سایت با html

آموزش طراحی سایت با html یکی از نرم افزارهای مهم در آموزش تخصصی طراحی وب سایت می باشد که برای یادگیری طراحی سایت حتما باید سر رشته ای از HTML هم داشته باشید. HTML که مخفف Hypertext Markup Language می باشد در واقع دارای کد هایی می باشند که به طراحی سایت روح می دهند همچنین ساختار محتوای شما را مشخص می کند با آموزش طراحی سایت با html می توانید از عناصری تشکیل شده که برای عوض کردن و یا پیچاندن مقاله مورد استفاده قرار می گیرد آشنا شوید. مثلا می توان قلم را بزرگ تر یا کوچک تر نمود یا استفاده از بعضی کلمات را غیر فعال نمود.

آموزش CSS

CSS هم مانند سایر برنامه ها جز اولویت یادگیری طراحی وب سایت می باشد که می توان با استفاده از آموزش CSS رنگ و لعاب به طراحی سایت داد همچنین سایت را زنده کرد. CSS مخفف Cascading Stylesheets است. آموزش CSS را می توان به سه بخش تقسیم کرد. بخش اول که توسط HTML ساخته می شود دومین بخش مربوط ظاهر طراحی سایت شکل ظاهری مانند رنگ و لعاب و...از آن استفاده می کنند برای مثال رنگ متن مورد استفاده در محتوا را تعیین و یا مکان محتوا را در طراحی سایت مشخص می کند همچنین می توان مشخص کرد که از چه رنگ هایی برای پس زمینه و... مناسب است تا استفاده شود. بخش دیگری که با زبان های اسکریپتی مشخص شده در سمت کلاینت می باشد.

دوره ی طراحی وب جهاد دانشگاهی

دوره ی طراحی وب جهاد دانشگاهی هر ساله با برگزاری کلاس های آموزش طراحی سایت، با استقبال زیادی از دانشجویان رو به رو می شود که با شرکت در کلاس ها به آموزش طراحی وب سایت می پردازند. علاقمندانی که می خواهند در دوره ی طراحی وب جهاد دانشگاهی شرکت کنند می توانند با برقراری ارتباط جهت کسب اطلاعات بیش تر در مورد زمان و نحوه ی برگزاری کلاس های دوره ی طراحی وب جهاد دانشگاهی به ثبت نام بپردازند با گذراندن دروه ی مبتدی و پیشرفته همچنین با تمرین های زیاد در نهایت به یک طراح حرفه ای تبدیل شوند.

طراحی و توسعه وب

ممکن است فکر کنید که طراحی و توسعه وب یکی می باشند اما ما با به شما می گوییم که سخت در اشتباه هستید و طراحی و توسعه وب با هم دارای تفاوت های بارزی می باشند که در این بخش به فرق بین آن ها می پردازیم.
طراحی وب به مباحثی مانند طراحی گرافیکی و سازماندهی عنصر ها همچنین در کل عناصر زیبایی شناختی سایت گفته می شود یعنی یک طراح وب دارای دانش زیادی از گرافیکی کامپیوتر را می باشد در صورتی که در توسعه وب که می تواند بسیاری از کارها را در بر بگیرد و از ساخت صفحات ایستا تا پیاده سازی نرم افزارهای پیچیده را اجرا کند در توسعه وب که با کد نویسی در ارتباط هستند و باید به زبان های کد نویسی مسلط بوده و در کل باید مهندس نرم افزار باشد.
طراحی و توسعه وب به دو بخش تقسیم می شود بخش سمت سرور بخش سمت کاربر: سمت سرور نرم افزارهای مورد استفاده بر روی سرور می باشند ، سمت کاربر به فناوری هایی گفته می شود که در مرورگر مصرف کننده به اجرا در می آیند.

سوالات رایج در دوره آموزش طراحی سایت عبارتند از:

مدت زمان یادگیری طراحی وب سایت چه مدت است؟
برای پاسخ به این سوال نمی توان یک زمان مشخص و حتمی را در نظر گرفت که همه ی شرایط ( یادگیری پشتکار و تمرین هایی که انجام می دهید ) بستگی به خود شما دارد اما می توان تخمینی حدودا حداقل 3 ماه را در نظر گرفت.

چگونه یک طراح سایت حرفه ای شوید؟
پاسخ این پرسش بسیار واضح می باشد تمرین. شما انجام تمرین های مکرر می توانید در کمترین زمان به طراح سایت حرفه ای تبدیل شوید پس از شرکت در دوره آموزش طراحی سایت می توانید با تمرین های پی در پی سایت های مختلفی را در رو به روی خود قرار دهید سپس شروع به طراحی سایت کنید.

آیا برای یک طراح حرفه ای شدن نیاز به تحصیلات دانشگاهی دارید؟
مسلما اگر در این رشته تحصیل می کردید نسبت به کسی که هیچ دانشی ندارد چند قدم جلوتر بودید اما هنوز هم مشکلی پیش نیامده شما می توانید با هر مدرکی و حتی بدون مدرکی به گذراندن دوره آموزش طراحی سایت بپردازید چرا که افراد موفقی هستند که بدون مدرک دانشگاهی به طراحی وب می پردازند.

طراحی سایت

بازدید : 435
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 زمان : 16:38


دوره آموزش طراحی سایت
روز به روز با پیشرفته تر شدن دنیای اینترنت و پیش رفتن کارها رو به سهولت و راحتی، هر کسب و کاری دارای طراحی سایت مختص خود می باشد. افراد به هر دلیلی یا برای این که سایت کسب و کار خود را هدایت کنند و یا کسانی که علاقه مند این رشته هستند و برای ورود به بازار کار اقدام به یادگیری دوره آموزش طراحی سایت می کنند علاوه بر این یادگیری دوره آموزش طراحی سایت برای افراد یک سرمایه گذاری فوق العاده ای محسوب می شود. شرکت ها و یا آموزشگاه ها اقدام به برگزاری دوره آموزش طراحی سایت می کنند که افراد با شرکت در این دوره ها می توانند از مبتدی تا پیشرفته با طراحی سایت آشنا شوند و در نهایت به طراح حرفه ای تبدیل شوند. این که شما در کدام حرفه تمایل به فعالیت دارید به خود شما بستگی دارد اما با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی دنیا و فضای اینترنت می طلبد که افراد متخصص زیادی را در این راستا به وجود بیاورد.

آموزش تخصصی طراحی وب سایت

نرم افزارهای زیادی برای شروع یادگیری آموزش تخصصی طراحی وب سایت وجود دارند که ما در این بخش نرم افزار ها را برای شما معرفی می کنیم که عبارتند از:
• HTML
• CSS
• JAVASCRIPT جاوا اسکریپت
• WORDPRESS ورد پرس
یکی از محبوب ترین آموزش ها آموزش تخصصی طراحی وب سایت می باشد که می تواند شما را به درآمد چند میلیون تومانی در ماه برساند.

• JavaScript
زمانی که CSS و HTML ساختار اولیه و ظاهر کلی طراحی سایت را مشخص نمود حال نوبت به زبان JavaScript می رسد که یکی از محبوب ترین زبان های آموزش تخصصی طراحی وب سایت همچنین نوعی زبان سرگرمی برای یادگیری محسوب می شود. از وظیفه جاوا اسکریپت به کنترل نحوه ی عملکرد صفحات طراحی سایت می توان اشاره کرد. جاوا اسکریپت را معمولا در جاهایی که برنامه های تحت نظر مرورگرها می باشند استفاده می کنند. علاوه بر این از برنامه جاوا اسکریپت برای کنترل سخت افزار، نرم افزار نیز استفاده می شود.

• وردپرس
یکی از پر کاربردترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا و آموزش تخصصی طراحی وب سایت، وردپرس می باشد که به دلیل متن باز بودن و امکاناتی را که در اختیار دارد مانند قالب های آماده و همینطور سادگی استفاده از پنل مدیریت به راحتی می توان یک سایت ایجاد نمود با استفاده از وردپرس می توان طراحی سایت های فروشگاهی، شرکتی، شخصی همینطور سایت های وبلاگی را ایجاد کرد. علاوه بر این به دلیل داشتن طرفداران زیاد این نرم افزار محبوب همچنین دارای درخواست کننده ی زیاد برای آموزش وردپرس، این برنامه طراحان و توسعه دهندگان وب اقدام به راه اندازی انواع قالب ها و افزونه ها می پردازند. آموزش تخصصی طراحی وب سایت با وردپرس یکی از راحت ترین آموزش های نرم افزار طراحی وب می باشد.

آموزش طراحی سایت با html

آموزش طراحی سایت با html یکی از نرم افزارهای مهم در آموزش تخصصی طراحی وب سایت می باشد که برای یادگیری طراحی سایت حتما باید سر رشته ای از HTML هم داشته باشید. HTML که مخفف Hypertext Markup Language می باشد در واقع دارای کد هایی می باشند که به طراحی سایت روح می دهند همچنین ساختار محتوای شما را مشخص می کند با آموزش طراحی سایت با html می توانید از عناصری تشکیل شده که برای عوض کردن و یا پیچاندن مقاله مورد استفاده قرار می گیرد آشنا شوید. مثلا می توان قلم را بزرگ تر یا کوچک تر نمود یا استفاده از بعضی کلمات را غیر فعال نمود.

آموزش CSS

CSS هم مانند سایر برنامه ها جز اولویت یادگیری طراحی وب سایت می باشد که می توان با استفاده از آموزش CSS رنگ و لعاب به طراحی سایت داد همچنین سایت را زنده کرد. CSS مخفف Cascading Stylesheets است. آموزش CSS را می توان به سه بخش تقسیم کرد. بخش اول که توسط HTML ساخته می شود دومین بخش مربوط ظاهر طراحی سایت شکل ظاهری مانند رنگ و لعاب و...از آن استفاده می کنند برای مثال رنگ متن مورد استفاده در محتوا را تعیین و یا مکان محتوا را در طراحی سایت مشخص می کند همچنین می توان مشخص کرد که از چه رنگ هایی برای پس زمینه و... مناسب است تا استفاده شود. بخش دیگری که با زبان های اسکریپتی مشخص شده در سمت کلاینت می باشد.

طراحی و توسعه وب

ممکن است فکر کنید که طراحی و توسعه وب یکی می باشند اما ما با به شما می گوییم که سخت در اشتباه هستید و طراحی و توسعه وب با هم دارای تفاوت های بارزی می باشند که در این بخش به فرق بین آن ها می پردازیم.
طراحی وب به مباحثی مانند طراحی گرافیکی و سازماندهی عنصر ها همچنین در کل عناصر زیبایی شناختی سایت گفته می شود یعنی یک طراح وب دارای دانش زیادی از گرافیکی کامپیوتر را می باشد در صورتی که در توسعه وب که می تواند بسیاری از کارها را در بر بگیرد و از ساخت صفحات ایستا تا پیاده سازی نرم افزارهای پیچیده را اجرا کند در توسعه وب که با کد نویسی در ارتباط هستند و باید به زبان های کد نویسی مسلط بوده و در کل باید مهندس نرم افزار باشد.
طراحی و توسعه وب به دو بخش تقسیم می شود بخش سمت سرور بخش سمت کاربر: سمت سرور نرم افزارهای مورد استفاده بر روی سرور می باشند ، سمت کاربر به فناوری هایی گفته می شود که در مرورگر مصرف کننده به اجرا در می آیند.

طراحی سایت

بازدید : 387
11 زمان : 1399:2

كامنت ماركتينگ چيست و چه تاثيري در سئو سايت دارد؟
بهود سئو سايت يك هدف است و در مسير رسيدن به اين هدف و سر هر پيچ مي‌توانيد از راهنماها و مسيرياب‌هاي مختلف استفاده كنيد. يكي از اين راه‌ها براي بهبود سئو سايت، كامنت ماركتينگ يا بازاريابي ديدگاه است. در مورد اين كه كامنت ماركتينگ چيست؟ در ادامه به‌طور كامل توضيح مي‌دهيم، ولي به عنوان مقدمه مي‌توانيم به اين نكته اشاره كنيم كه هر چه محتواي بهتري بنويسيد، طوري كه تعداد بيشتري تشويق شوند و براي مطلب‌تان كامنت بگذارند و يا در ادامه مطلبي كه نوشته‌ايد بحث چالشي به‌راه بيفتد، شما قدم بزرگ‌تري را در راه كامنت ماركتينگ و ديجيتال ماركتينگ و بهبود سئو سايت‌تان برداشته‌ايد.
كامنت ماركتينگ چيست؟از طريق نظرات كاربران، مي‌توان براي سايت بازديدكننده بيشتري جذب كرد كه به آن كامنت ماركتينگ مي‌گويند. رضايت كاربران از مطالب يك سايت براي گوگل، به ميزان زيادي اهميت دارد و در صورتي‌كه مطالب ارزشمندي توليد كنيد، مورد توجه قرار مي‌گيريد. البته گوگل براي ارزش‌گذاري روي محتواي يك سايت، ملاك‌هاي متفاوتي دارد كه يكي از آن‌ها نظرات كاربران است. گوگل كامنت گذاشتن براي يك مطلب را به حساب ارزشمند و مفيد بودن آن مطلب مي‌گذارد، بنابراين رتبه بالاتري به آن مي‌دهد. البته براي اين‌كه كاربران تشويق شوند و در انتهاي مطالب شما كامنت بگذارند ترفندهايي نيز وجود دارد كه در ادامه به آن مي‌پردازيم.

كامنت ماركتينگ

چه كنيم تا كاربران ترغيب شوند و براي مطالب سايت كامنت ( نظر) بگذارند؟_ نوشتن محتواي ارزشمند: اول از همه بايد محتواي كاربردي توليد كنيد. محتوايي كه به نيازهاي مخاطب پاسخ دهد و همين‌طور براي خواننده سوال ايجاد كند. چنين محتوايي مي‌تواند مخاطب را به نظر دادن در مورد مطالب تشويق كند، از طرفي ممكن است سوال‌هايي در ذهن مخاطب ايجاد كند به طوري كه ترغيب شود سوالاتش را از نويسنده مطلب بپرسد.
-پاسخ به تمام ابهامات كاربران: در طول متن، قسمت‌هايي وجود دارد كه ممكن است ايجاد سوال يا ابهام كند؛ در اين مواقع مي‌توانيد براي مخاطب‌ها توضيح بدهيد كه اگر ابهامي داشتند، سوالاتشان را در بخش نظرات بپرسند و همچنين اين اطمينان را به آنها بدهيد كه پرسش‌هايشان را به طور كامل پاسخ مي‌دهيد و ابهامي باقي نخواهيد گذاشت.
_ رعايت ادب و احترام: درصورتي‌كه كسي كامنت انتقادي گذاشت و با نوشته شما مخالفت كرد، با رعايت ادب پاسخ بدهيد و سعي كنيد با هوشمندي نقاط قوت نظرات‌شان را برجسته كنيد. فرض كنيد كسي از پيچيده بودن نوشته‌تان انتقاد كرد، مي‌توانيد او را به مقاله‌هاي آموزش طراحي سايت ساده‌تر سايت‌تان ارجاع بدهيد و به‌علاوه از او بخواهيد سوالاتي را كه برايش پيش آمده، در بخش نظرات بپرسد. در هر صورت به مخاطب احترام بگذاريد و باتوجه به ابهاماتي كه دارد، راهنمايي‌اش كنيد.
_ من مخالف هستم: خودتان به عنوان نويسنده مطلب مي‌توانيد متني بنويسيد و مخالفت‌تان را در مورد موضوعي كه اكثريت در آن اتفاق نظر دارند ‌بيان كنيد و با آوردن دلايلي، اين مخالفت را نشان بدهيد. در اين صورت كاربران با خواندن اين متن تحريك مي‌شوند تا نظرشان را بيان كنند و همين مي‌تواند شروع يك بحث در بخش نظرات سايت باشد.
_ نظرات كاربران در سايت‌هاي فروشگاهي: در سايت‌هاي فروشگاهي از كاربران بخواهيد پس از خريد و استفاده از آن، دوباره به سايت برگردند و نظر‌شان را در مورد محصول مورد نظر بگويند. اين كار هم باعث ديده شدن هرچه بيشتر محصول مي‌شود و هم در صورتي‌كه كاربران از محصول رضايت داشته باشند و اين موضوع را بيان كنند، اطمينان خريداران ديگر هم جلب مي‌شود و فروش محصول افزايش خواهد يافت.
_ درخواست نظر در انتهاي مقاله: در انتهاي متن از مخاطب بخواهيد كه اگر نظر يا پيشنهادي در مورد مطلب دارد در قسمت كامنت‌ها بيان كند چون نظرات كاربران به شما ايده مي‌دهد تا متن را ادامه دهيد. خوانندگان با سوالاتي كه مطرح مي‌كنند چراغ‌هايي را براي ادامه بحث در ذهن شما روشن مي‌كنند. سعي كنيد در پاسخ به سوالات كاربران، پاسخ‌هاي كاملي بدهيد و از كلمات كليدي متن در نوشتن پاسخ‌ها استفاده كنيد. اين كار كمك مي‌كند بتوانيد يك مقاله طولاني و كامل، با توجه به جنبه‌هاي مختلفي از موضوع داشته باشيد.
نكاتي كه در پاسخ به نظرات بايد رعايت كنيد :
_ هر چه زودتر به سوالات كاربران پاسخ دهيد: در صورتي‌كه كامنت‌ها را با تاخير ببينيد، ممكن است كاربر براي گرفتن جواب سوالش به سراغ سايت‌هاي ديگر برود و يا حتي به طور كلي فراموش كند كه سوالي از شما پرسيده است.
_ پاسخ‌هاي درست و دقيق بدهيد: به كامنت‌ها طوري پاسخ بدهيد كه مخاطب جواب سوال را به‌طور كامل بگيرد. درصورت نياز شما هم براي بسط دادن بحث، سوالاتي از خوانندگان بپرسيد تا بتوانيد پاسخ‌هاي دقيق‌تري بدهيد.
_ به كاربران ايميل بفرستيد: زماني كه پاسخ سوال يا نظر كاربران را داديد با پيامي كه به آدرس ايميلش ارسال مي‌كنيد، به طور مستقيم به او اعلام مي‌كنيد كه براي وقت و ابهاماتش ارزش قائل بوده‌ايد.
_ شارژ شدن دوباره محصولات را به اطلاع كاربران برسانيد: اگر در سايت‌هاي فروشگاهي، با شكايت كاربران از تمام شدن محصول موردنظرشان مواجه شديد، بهتر است بعد از شارژ شدن موجودي كالا، اين موضوع را از طريق ايميل به كاربرانتان اطلاع بدهيد.

تاثير كامنت بر سئو

تاثير تعداد نظرات كاربران بر روي سئو مطالب سايتلينك‌هاي كامنت nofollow باشد: اجازه ندهيد كاربران اينترنتي از بخش نظرات سايت شما براي مقاصد اسپم گونه استفاده كنند، لينك‌هاي خروجي بخش نظرات سايت شما، رتبه صفحه را پايين مي آورد و به رتبه‌بندي سايت صدمه مي زند. به عبارت ديگر با ايجاد كامنت اسپم كاربر كامنتي قرار مي‌دهد كه شامل لينكي به سايت كاربر مي باشد. با اين كار كاربر اسپم كننده باعث افزايش پيج رنك سايت خود مي‌شود به اين دليل كه لينكي از سايت معتبر با پيج رنك بالا توانسته بسازد. بنابراين صاحبان سايت با تگ nofollow كه در كامنت قرار داده مي‌شود به گوگل و ديگر موتورهاي جستجو مي‌گويند كه لينك اسپم را در محاسبات پيج رنك و شمارش تعداد لينك‌ها ناديده بگيرند.لينك‌ها را در نظرات كاملا محدود كنيد: مي‌توانيد يك گام فراتر برويد و به سادگي لينك‌هاي خروجي را از ابزار نظرات خود محدود كنيد. اين كار به بهبود امنيت وبسايت كمك خواهد كرد (توسط محدود كردن ورودي‌هاي HTML) و اجازه نمي‌دهد ديدگاه‌ها كاربران را به وبسايت‌هاي بد يا خراب از سايت شما هدايت كنند. مطمئن شويد كه يك محتواي مفيد، قابل اشتراك و مهم ايجاد كرده‌ايد كه افراد به گذاشتن نظر تشويق شوند. بنابراين ايجاد محتواي فوق‌العاده نقش هسته‌اي و بلند مدت در سئو دارد. با افزايش تعداد ديدگاه‌ها، تعداد كلمات كليدي سايت افزايش يافته و در نتيجه بر روي سئو تأثير مستقيمي مي‌گذارد. همچنين با افزايش تعداد نظرات انتخاب مشتري افزايش يافته و بنابراين باعث بالارفتن ميزان فروش مي‌شود.
از ايده هاي كاربران براي توليد محتوا استفاده كنيد: سوالاتي كه كاربران در بخش نظرات ارسال مي كنند، مي تواند سوالات بسياري از افراد ديگر نيز باشد، با پاسخ دهي مناسب به اين سوالات و توليد محتواي مفيد در اين زمينه مي توانيد كاربران بيشتري را از طريق كلمات كليدي و پرس و جوهاي جديد به سمت طراحي سايت آگهي خود هدايت كنيد. بنابراين همواره سعي كنيد تعامل خوبي با كاربران سايت خود در بخش نظرات داشته باشيد.
با استفاده از Call to Action از كاربران بخواهيد كه نظر خود را با شما مطرح كنند: فراخوان براي عمل يا call to action ها، جملاتي امري هستند كه از كاربران مي خواهند عمل يا اقدام خاصي را انجام دهند. با استفاده از CTA مي توانيد تعامل بهتري با كاربران خود داشته باشيد و به بهبود كيفيت مطالب سايت خود كمك كنيد.
جمع‌بندي
هر سايتي از داشتن بازديدكننده بيشتر استقبال مي‌كند و چه بهتر كه كاربران و بازديدكننده‌هاي يك سايت فعال هم باشند و در بخش نظرات سايت، پيشنهادها، ديدگاه‌ها يا حتي نقدهايي را كه به عملكرد سايت و مطالب آن دارند، بيان كنند. گوگل و ساير موتورهاي جستجو، اين فعاليت مخاطبان را به حساب رضايت‌شان از مطالب و خدمات سايت مي‌گذارند و رتبه بهتري هم، به سايت مورد نظر مي‌دهند. بنابراين يكي از راه‌هاي افزايش سئو سايت، بازاريابي ديدگاه يا كامنت ماركتينگ است كه در صورت رعايت اصول و استفاده از ترفندهايي كه در اين زمينه وجود دارد، مي‌توان رتبه خوبي از اين طريق براي يك سايت و مطالب آن به‌دست آورد.
در دنياي امروز، توليد يك جانبه محتوا كمك زيادي به شما نخواهد كرد، بلكه تعامل با كاربران و ايجاد ارتباطات موثر است كه مي تواند باعث رشد كسب و كار شما در محيط اينترنت شود. از طرف ديگر، با دريافت نظرات كاربران مي توانيد مطالب خود را از نظر محتوا غني تر كنيد و موتورهاي جستجو نيز به اين موضوع اهميت زيادي مي دهند. اميدوارم كه اين مقاله براي شما مفيد واقع شده باشد، ما در وب24 همواره مشتاق دريافت نظرات سازنده شما عزيزان هستيم.د

بازدید : 339
11 زمان : 1399:2

بهترين شركت طراحي سايت
امروزه با توجه به لزوم حضور در دنياي مجازي، داشتن يك طراحي سايت جهت توسعه ي كاري در همه ي زمينه ها امري ضروري است. صاحبان مشاغل بايد داشتن يك طراحي سايت را در اولويت كاري خود قرار دهند. از آن جايي كه شركت هاي طراحي سايت بسياري در تهران و ساير شهرستان ها مشغول به فعاليت هستند گزينش بهترين شركت طراحي سايت در ميان آن ها كاري دشوار مي باشد. طراحي سايتي موفق است كه به صورت حرفه اي و منحصر به فرد طراحي شده باشد بنابراين كار طراحي سايت خود را به شركت طراحي سايت حرفه اي بسپاريد.

راهكار مناسب جهت انتخاب بهترين شركت هاي طراحي سايت

با كمي گردش در موتورهاي جستجو اسامي شركت هاي طراحي سايت بسياري را مشاهده مي كنيد كه برخي از آن ها حرفه اي و برخي ديگر غير حرفه اي مي باشند. همين امر كار انتخاب بهترين شركت طراحي سايت را سخت تر مي كند. يك راهكار مناسب در انتخاب بهترين شركت هاي طراحي سايت آناليز و بررسي نمونه پروژه هاي انجام شده توسط آن هاست. از اين رو شما به راحتي مي توانيد در مورد بهترين شركت هاي طراحي سايت تصميم بگيريد و كار طراحي سايت كاري خود را با خيالي آسوده به آن ها بسپاريد.

خدمات پس از فروش و پشتيباني بهترين شركت طراحي سايت

پس از اينكه پروژه طراحي سايت شما به پايان رسيد تا يكسال به صورت كاملا رايگان پشتيباني و خدمات پس از فروش برعهده شركت طراحي سايت مي باشد. با اينكه توليد محتوا به عهده صاحب سايت است اما بهترين شركت طراحي سايت شما را در اين امر ياري كرده و كمك مي كند تا هرچه سريع تر به اهداف كاريتان نزديك تر شويد. بهترين شركت طراحي سايت بايد مدام به ظاهر و امكانات سايت شما توجه داشته باشد تا در صورت نياز تغييرات را در ايجاد كند بهتر است در كلاس هاي آموزشي كه شركت طراحي سايت براي شما در نظر گرفته است شركت كنيد تا دسترسي كامل به كنترل پنل ها را نيز فراگيريد.

شركت طراحي سايت نونگار پردازش

به جرات مي توان گفت در ميان تعداد بيشمار شركت هاي طراحي سايت، شركت نونگار پردازش يكي از ده شركت برتر طراحي سايت مي باشد. شركت طراحي سايت نونگار پردازش با استفاده از متخصص ترين تيم متشكل از برنامه نويسان، گرافيك كاران، سئوكاران و با پياده سازي به روزترين تكنولوژي ها به طراحي سايت حرفه اي شما مشتريان عزيز مي پردازد. از جمله نكات فني موجود در طراحي سايت حرفه اي مي توان به سئو سايت و بهينه سازي، قابليت ريسپانسيو، امنيت، سرعت بالاي لود شدن و... را نام برد. طراحي سايت بدون كد نويسي يكي از ويژگي هاي بارز شركت نونگار پردازش مي باشد كه از متد هاي بروز و جديد در طراحي سايت به حساب ميايد.

پرسش هاي متداول درباره بهترين شركت طراحي سايت به شرح زير مي باشد:

بهترين سبك براي طراحي سايت كدام است؟
طراحي وب سايت سبك هاي بسيار زياد و متنوعي دارد كه عبارتند از: فلت ، متريال ، مينيمال و ... كه هر كدام از اين سبك هاي كاربرد خاط خود را دارد و نمي توان گفت يك سبك نسبت به ديگري برتري دارد. ممكن است بعضي سبك ها براي برخي از افرد و حوزه كاري آن ها مناسب باشد و يا برعكس. حال انتخاب اينككه كدام سبك برامورد نياز كار شما مي باشد را بايد به بهترين شركت طراحي سايت بسپاريد.

ويژگي هاي بهترين شركت طراحي سايت چيست؟
بهترين شركت طراحي سايت بايد از سرعت لود بالايي برخوردار باشد ، بايد گرافيك مناسب و منحصر به فردي داشته باشد ، طراحي سايت ريسپانسيو از ديگر ويژگي هاي بهترين شركت طراحي سايت مي باشد طراحي سايت ريسپانسيو يعني وب سايت قابليت نمايش در تمامي صفحه نمايش ها را دارا باشد. وب سايت بهترين شركت طراحي سايت با از امنيت بالايي برخوردار باشد و هاستينگ قدرتمند و قوي از ديگي ويژگي هاي بهترين شركت طراحي سايت مي باشد.

بهترين زبان برنامه نويسي براي طراحي سايت چيست؟
زبان هاي برنامه نويسي بسيار زيادي وجود دارد كه هر كدام امكانات و ويژگي هاي خاص خود را دارند و كاربر هر كدام با ديگري بسيار متفاوت مي باشد كه باز انتخاب بهترين زبان برنامه نويسي هم بستگي به نوع و شرايط وب سايت درخواستي شما دارد با اين حال قوي ترين و حرفه اي ترين زبان هاي برنامه نويسي عبارتند از: PHP ، Python ، Java ، Asp.Net و ...

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 4042
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی